Àrea Personal de Servicis de Certificació (APSC)

L’Àrea Personal de Servicis de Certificació (APSC) és una aplicació web que permet la gestió dels certificats qualificats de ciutadà, d’empleat públic i de pertinença a empresa emesos per l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV), a través d’Internet i de forma segura.

L’accés a APSC requerix un certificat cualificat de ciutadà, d’empleat públic o de pertinença a empresa emés per l’ACCV. També pot accedir amb DNI electrònic per a sol·licitar un certificat reconegut de ciutadà en suport programari.

Els servicis disponibles a través de l’APSC són els següents: 

-Consulta de l’estat i les dades del certificat.
-Rectificació de les dades personals.
-Renovar els certificats.
-Revocar els certificats.
-Descarregar el fitxer segur xifrat (per a certificats reconeguts de ciutadà).
-Obtenció del certificat cualificat de ciutadà en suport programari (si disposa d’un certificat en targeta criptogràfica, de ciutadà, empleat públic o de pertinença a empresa, o del DNI Electrònic).

En el Manual d’Usuari d’APSC pot informar-se sobre com utilitzar cada una d’estes funcionalitats. Li recomanem que abans d’accedir revise si el seu equip informàtic complix els requisits en l’apartat Què necessite per a utilitzar APSC?.

En cas de trobar problemes a l’utilitzar l’aplicació contacte amb nosaltres a través del 902 482 481 o del formulari web d’atenció a l’usuari.

Àrea Personal de Servicis de Certificació (APSC)
Ón solicitar-ho

Troba el teu Pun de Registre més proper:

Puntos de registro
Localitzar per mapa

Contacta amb nosaltres