Sala de premsa

17/02/2012
L'Ajuntament de Tavernes de la Valldigna implanta la firma electrònica

L'Ajuntament de Tavernes implanta processos de firma electrònica en la gestió interna i aborda l'ús de la facturació electrònica

Divendres que ve, dia 24 de febrer, l'Ajuntament de Tavernes començarà un interessant procés d'implantació de la firma electrònica en la seva gestió interna, començant per la implantació de la factura electrònica.

 

La factura electrònica permetrà als proveïdors reduir les despeses derivades de la gestió de la factura en paper, que se substituirà per la remissió de la factura en format electrònic a una plataforma de facturació electrònica. Aquesta plataforma permet, d'una forma senzilla, registrar les factures i conèixer l'evolució de la seva tramitació per part dels proveïdors.

 

Els proveïdors que desitgin beneficiar-se d'aquests avantatges necessitaran disposar de certificat digital. L'Ajuntament de Tavernes enviarà una circular als proveïdors per explicar-los els avantatges de la plataforma de facturació electrònica i els requisits i forma d'utilitzar-la.

 

 

La signatura electrònica, més enllà dels processos de facturació, permet dur a terme una gestió més eficaç, optimitzant recursos i reduint terminis de tramitació, alhora que es millora la fiscalització i control de la despesa de l'Ajuntament.

 

Amb la implantació de la firma, l'Ajuntament valler podrà estalviar en subministraments, com a paper, material d'impressió, espai per a arxiu, etc...

Ón solicitar-ho

Troba el teu Pun de Registre més proper:

Puntos de registro
Localitzar per mapa

Contacta amb nosaltres