Contacte

Primer nivell:
- Recollida d’avisos 24x7.
- Resolució d’incidències i consultes de dilluns a divendres, de 7:00 a 00:00 h, dissabtes, diumenges i festius, de 8:00 a 22:00 h.


Segon nivell:
- Resolució d’incidències i consultes de dilluns a divendres, de 7:30 a 15:00 h.

Si tens qualsevol consulta tècnica relacionada amb els nostres productes o serveis, per favor, visita el nostre apartat d'ajuda.

Si ja ho has fet i no has trobat resposta al teu dubte o problema, contacta amb el nostre servei de suport, telefonant al 963 866 014 o través del formulari que trobaràs sota aquestes línies.

Els Punts de Registre (PRU) han de dirigir-se al 963 985 308

El nostre servei de suport es divideix en dos nivells. El primer nivell atén, tant per correu electrònic, com per telèfon.

Aquelles consultes que el primer nivell no puga resoldre seran escalades al segon nivell expert, el suport del qual és exclusivament per correu electrònic.

Primer nivell:
- Recollida d’avisos 24x7.
- Resolució d’incidències i consultes de dilluns a divendres, de 7:00 a 00:00 h, dissabtes, diumenges i festius, de 8:00 a 22:00 h.


Segon nivell:
- Resolució d’incidències i consultes de dilluns a divendres, de 7:30 a 15:00 h.