No Personals (Web)

Compra el certificat que més s’ajuste al que cerques. Des de securitzar el teu web o seu electrònica, fins a automatitzar processos administratius o de la teua empresa.

Quin certificat li interessa a la teua empresa o organisme?

Si busques protegir el teu web o seu electrònica, el certificat que cerques és el d'SSL/TLS o de Seu electrònica. Aquest últim només es pot sol·licitar per organismes públics.

Si vols que una aplicació o desenvolupament s’identifique i signe els seus processos de manera automatitzada, el certificat que necessitaràs serà d'Aplicació o Segell d’òrgan. Aquest últim únicament es podrà sol·licitar per Administracions públiques.

Quins beneficis té per a tu?

  • Seguretat digital
  • Automatització de processos
  • Identificació de llocs web i aplicacions
  • Reducció de costos
  • Millor eficiència en els processos
  • Fiabilitat tècnica i jurídica

Per a què serveix el certificat digital

Identifica el teu servidor, aplicació, pàgina web o seu-e.

Permet que els dispositius dels teus usuaris confien en el teu desenvolupament i no reben molestos avisos de seguretat.

Securitza la teua infraestructura digital amb els nostres certificats no personals.

Automatitza els teus processos administratius i de negoci.

Quin certificat t’interessa?

Qui pot sol·licitar els certificats no personals


La petició d’aquests certificats pot tramitar-se per qualsevol persona pertanyent a l’organisme/empresa sol·licitant.

S’haurà d’acreditar el seu vincle amb l’entitat, així com permís per a sol·licitar aquest tipus de certificats, aportant un document signat digitalment per un alt càrrec de l’organisme/empresa sol·licitant.

Quins beneficis té per a tu?

  • Securitza el teu lloc web
  • Identifica el teu lloc de manera segura
  • Evita avisos de seguretat molestos

La petició d’aquests certificats pot tramitar-se per qualsevol persona pertanyent a l’organisme/empresa sol·licitant.

S’haurà d’acreditar el seu vincle amb l’entitat, així com permís per a sol·licitar aquest tipus de certificats, aportant un document signat digitalment per un alt càrrec de l’organisme/empresa sol·licitant.

Quins beneficis té per a tu?

  • Automatitza procediments
  • Accedeix a JOC-ER/Prohibits
  • Identifica els teus desenvolupaments
Persona utilitzant un ordinador per sol·licitar el certificat

Com sol·licitar el certificat

  1. Accedeix a NPSC

Has d’accedir a l’àrea No Personal de Serveis de Certificació (NPSC), identificant-te amb un certificat digital acceptat per @firma. Si tens dubtes, pots verificar la validesa del teu certificat a la plataforma VALIDE.

  1. Donat d’alta

Si és la primera vegada que accedeixes, hauràs d’omplir un formulari d’alta, aportant la documentació requerida, i esperar la nostra resposta. Si l’organisme ja està donat d’alta a NPSC i accedeixes amb un certificat de representant, el sistema et donarà d’alta automàticament com a usuari, sense necessitat d’adjuntar documentació addicional. Si has accedit amb certificat de representant i l’organisme no està donat d’alta, només hauràs d’incloure el CIF al formulari, sense necessitat d’adjuntar documentació que acrediti permisos d’usuari.

  1. Sol·licita el certificat

Omple el formulari de sol·licitud amb les dades del certificat i accepta el pressupost (després de completar la sol·licitud, el rebràs per correu electrònic). Recorda que, si han passat més de 13 mesos des que es va aportar la documentació necessària, hauràs d’adjuntar-la de nou. No obstant això, si accedeixes amb un certificat de representant, només se’t podrà sol·licitar el CIF de l’organisme, sense necessitat de renovar la documentació d’usuari.

  1. Descarrega el certificat

Quan la sol·licitud siga aprovada, t’enviarem una notificació per correu electrònic. A partir d’eixe moment, tant si has realitzat la sol·licitud del certificat, com si ets un usuari amb rol d’administrador, podràs accedir a NPSC i generar el certificat. Si ha caducat algun tipus de documentació o s’ha rebutjat la que hagueres pogut aportar en el punt anterior, se’t demanarà de nou abans de poder generar el certificat. Recorda que, si accedeixes amb certificat de representant, no se’t demanarà documentació d’usuari.

  1. Guarda una còpia del certificat

Guarda el fitxer descarregat en un lloc segur. Recorda que el necessitaràs, juntament amb el PIN que hagueres introduït, cada vegada que vulgues instal·lar el certificat. Per motius de seguretat, l’ACCV no té accés a cap d’ells, per la qual cosa la seua pèrdua, en cas que necessites instal·lar el certificat, suposarà haver de realitzar una nova sol·licitud, assumint el cost.

  1. Instal·la el certificat

Una vegada generat, pots instal·lar el nou certificat allà on el necessites. Com amb qualsevol altre certificat, segons el tipus de servidor i/o sistema, el procés pot ser diferent i queda en les teues mans.

  1. Realitza el pagament

Després de la generació del certificat, rebràs la factura juntament amb la informació necessària per al seu abonament.

Si vols més informació sobre com obtenir un dels nostres certificats d’aplicació, consulta el manual

DESCARREGA EL MANUAL

Descarrega’l en el format que necessites