Administració Pública

Si pertanys a una Administració Pública, això és el que et podem oferir.

Obtingues el certificat de representant d’entitat

Tingues present que la renovació consisteix en sol·licitar un nou certificat.


  • 1

    Podràs descarregar el certificat en programari per vídeo identificació o des del teu àrea personal (APSC).

  • Si optes per la vídeo identificació, consulta el nostre manual abans d’accedir.

    Si optes per APSC necessitaràs un certificat personal nostre.
  • 2

    Si demanes el certificat en targeta, aquesta se t’enviarà buida. Hauràs d’anar a un PRU per activar-la.


Obtingues el certificat de representant d’entitat

Abans d’emplenar el formulari, per favor, llig tots els punts i reuneix tota la informació necessària abans de començar


  • 1

    Determinar i preparar la documentació

  • Depén el tipus d’entitat que sigues hauràs d’aportar una documentació o una altra. Assegura’t tindre a mà informació sobre l’entitat com ara el CIF, Certificat del Secretari de l’Organisme, Reglament Òrganic i Funcional de l’entitat o Certificat del Registre Públic, o poder notarial bastant.
  • 2

    Emplenar i enviar el formulari web.

  • 3

    Realitzar el pagament pel certificat.

  • 4

    Una vegada registrada la sol·licitud, l’ACCV revisarà la documentació aportada i verificarà la seua validesa.

  • 5

    El termini amb el qual compta l’ACCV per a verificar la documentació aportada i respondre a la persona de contacte amb la resolució és des d’unes poques hores fins a un termini màxim de 5 dies laborables, que podran estendre’s, excepcionalment, fins als 30 dies naturals en períodes d’alta demanda d’aquest servei.

  • 6

    Subsanació

  • Si fa falta subsanar alguna dada de la teua sol·licitud, ens posarem en contacte amb tu mitjançant el compte que correu-e que hages facilitat al formulari. Transcorregut el termini de 30 dies naturals sense resposta a la primera notificació que se’t faça, s’entendrà que desisteixes de la teua sol·licitud i aquesta serà resolta sense dret a reintegrament, ni cap devolució.
  • 7

    L’ACCV respondrà per correu-e a la persona de contacte, adjuntant la factura corresponent i confirmant que el titular/custodi ja pot procedir a descarregar el certificat de Representant en suport programari.

  • 8

    Des del moment en què l’ACCV te confirme que és possible descarregar el certificat comptaràs amb un termini de 60 dies naturals per a fer-ho.

Obtingues el certificat de representant d’entitat

Quin certificat li interessa al teu organisme?

Si vols actuar en nom de la teua entitat pública com a persona jurídica que la representa legalment, per exemple, davant d’altres Administracions, el certificat que cerques és el de Representant d’entitat.

Si el que necessites és que t’identifique com a persona física i es reconega el teu vincle laboral amb l’organisme públic per al qual treballes, el teu certificat és el d'Empleat públic. Aquest certificat no permet representar a la persona jurídica.

Finalment, si el que cerques és anonimitzar la identitat dels treballadors del teu organisme públic, el certificat que t’interessa és Empleat públic amb pseudònim

Per a què serveix el certificat digital

Identifica a una persona física i la vincula, o bé com a representant d’una persona jurídica, o bé com la seua empleada.

Permet tramitar en entorns digitals en nom de l’entitat, si es tracta d’un certificat de Representant d’entitat.

Amb els certificats d'Empleat públic els empleats podran, entre altres, identificar-se i signar en procediments administratius interns.

Els certificats d'Empleat públic amb pseudònim permetran als treballadors anonimitzar la seua identitat, per exemple, a l’hora de signar multes o informes d’inspecció.

Quins altres beneficis ofereixen?

  • Altes i baixes laborals
  • Declaració d’impostOs
  • Presentació de factures
  • Sol·licitud d’ajudes
  • Assegurar comunicacions

Qui pot sol·licitar els certificats per a l’Administració pública


El certificat de Representant d’entitat es pot demanar, o bé de part de la mateixa persona que serà el seu titular, o bé per una persona de contacte.

Quins beneficis té per a tu?

  • Altes i baixes laborals
  • Gestió d’impostos
  • Sol·licitud de subvencions

El certificat d’Empleat públic només es pot sol·licitar per un Gestor Corporatiu (GESCO) de l’organisme públic sol·licitant.

Si el teu organisme no té un GESCO habilitat, envia el formulari d’alta a gestioncerts@accv.es degudament emplenat i signat digitalment per un alt càrrec de l’empresa. Valida prèviament la signatura del document.

Quins beneficis té per a tu?

  • Actuació administrativa digital
  • Seguretat en les teues comunicacions

El certificat d’Empleat públic amb pseudònim només es pot sol·licitar per un Gestor Corporatiu (GESCO) de l’organisme públic sol·licitant.

Si el teu organisme no té un GESCO habilitat, envia el formulari d’alta a gestioncerts@accv.es degudament emplenat i signat digitalment per un alt càrrec de l’empresa. Valida prèviament la signatura del document.

Quins beneficis té per a tu?

  • Actuació administrativa digital
  • Seguretat en les teues comunicacions

Tria el suport del teu certificat

Sol·licita el certificat que necessites pel canal adequat

Pots sol·licitar el teu certificat de Representant d’entitat a través de la nostra botiga virtual. Si tries el suport programari, hauràs d’identificar-te amb un certificat personal de l’ACCV, per a completar la descàrrega. Obtingues un certificat personal gratuït acudint a qualsevol punt de registre (PRU) de l’ACCV.

Si sol·licites el certificat de Representant en targeta criptogràfica, hauràs d’acudir al PRU perquè t’activen el certificat en ella.

Quant als certificats d'Empleat públic o Empleat públic amb pseudònim, el teu Gestor Corporatiu (GESCO) haurà de tramitar la sol·licitud, tant per al suport programari, com a targeta criptogràfica, a través del nostre portal Frontal Batch.

Botiga virtual Frontal Batch