OPRU
Què fer quan eres OPRU.
En què consisteix el Portal de l’operador
Tindràs accés a totes les eines que necessites per a exercir aquesta labor, que estaran situades en el nostre Portal de l’operador.
Si necessites suport tècnic, donar d’alta o baixa a altres OPRUs del teu organisme, canviar la forma d’accés, etc… ho podràs gestionar a través d’aquest portal.
Com demanes ser un PRU
Qui pot accedir al Portal de l’operador
Només si eres OPRU tindràs accés al Portal de l’operador. Des d’aquesta plataforma podràs accedir a l’aplicació d’emissió de certificats, al formulari d’altes i baixes d’altres OPRUs del teu organisme, al suport tècnic per a operadors, etc.
Si el teu organisme encara no és un Punt de Registre (PRU), però vol prestar aquest servei, contacta amb nosaltres.
Informació que podria ser útil
Aquestes són algunes de les preguntes més comunes que rebem. Si no trobes resposta al teu dubte, contacta’ns.
Quin cost té?
La instal·lació del PRU, així com la formació i el suport és gratuït. L’emissió dels certificats de Ciutadà també és gratuïta.
L’única cosa que hauràs de pagar seran els certificats d’Empleat públic i Representant d’entitat, si els sol·licites. Això sí, si el teu organisme para atenció als ciutadans, tindràs un 15% de descompte per als certificats de pagament.
És obligatori parar atenció als ciutadans?
No. Pots ser un PRU només per a emetre certificats per al teu organisme.
Això sí, si el teu organisme para atenció als ciutadans, tindràs un 15% de descompte per als certificats de pagament.
Si el meu PRU atén ciutadans puc definir el meu horari d’atenció?
Sí. Cada organisme decideix el seu horari d’atenció i si presta, o no, el servei sota cita prèvia.
He d’atendre jo les consultes dels ciutadans?
No. Per a les consultes dels ciutadans i empreses està el nostre servei de suport.